Ocena zadovoljstva pacienta s storitvijo

Spoštovani,

Ministrstvo za zdravje je na svoji spletni strani objavilo metodologijo za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu, in sicer v obliki spletnega vprašalnika za paciente. Od 2. septembra 2019 vam je kot pacientom omogočeno, da sodelujete pri vrednotenju nekaterih vidikov kakovosti vaše zdravstvene obravnave, in sicer s pomočjo kratkega vprašalnika, ki je pripravljen v več jezikih.

Vprašalnik lahko v elektronski obliki izpolnite preko portala zVem (zavihek e-Zdravje). Pacienti izpolnite vprašalnik prostovoljno, takoj ali največ do tri mesece po zaključku zdravstvene obravnave. Pri tem velja kot zaključek zdravstvene obravnave zaključek posamezne ambulantne, bolnišnične obravnave ali obravnave na domu (en obisk, posamezna hospitalizacija v zavodu ali storitev na domu). Pacienti praviloma izpolnite vprašalnik samostojno. Kadar pa vprašalnika ne zmorete izpolniti sami, lahko v vašem imenu to storijo vaši svojci, skrbniki ali drugi.

BONA VALETUDO MELIOR EST QUAM MAXIMAE DIVITIAE

BONA VALETUDO MELIOR EST QUAM MAXIMAE DIVITIAE

Zdravje je vredno več kakor največje bogastvo.

Aktualno

20.3.2024
Vivina akcija Moj zdravnik ima že dolgo zgodovino. Letos namreč z vašo pomočjo že 28. po vrsti iščemo zdravnice in zdravnike, ki kakorkoli pozitivno izstopajo iz povprečja in so drugačni od kolegov. Ne le zaradi svoje strokovnosti in odprtosti,...

(05) 6696 100

(05) 6696 100

Telefonska številka

(05) 6527 185

(05) 6527 185

Fax številka

Jadranska cesta 31

Jadranska cesta 31

6280 Ankaran, Slovenija

valdoltra@ob-valdoltra.si

E-poštni naslov